środa, 20 marca 2019 r.  Imieniny: Joachima, Kiry, Maurycego
Wiadomości z tagiem Lada  RSS
Ducati V4 kontra Audi R8 - starcie tytanów sprintu

Dodano: 11.03.2019 16:34 | 1 odsłon | 0 komentarzy

Przyśpieszenie, jakim dysponują sportowe motocykle, jest dla większości aut całkowicie nieosiągalne. Niektóre z nich mogą się mierzyć z jednośladami, jednak cena takich osiągów bywa zaporowa.

Źródło: https:

"zaraz to wysle" "mam cie na filmie" hyhy

Dodano: 10.03.2019 4:40 | 2 odsłon | 0 komentarzy

dzisiaj poraz kolejny chyba juz 3 w tym roku a w sumie w polsce 3 razy przylecialem jakis leming mi grozil "ze zaraz wysle film" hyhy
w kolejnosci, to napierw byl zyd w styczniu w skodzie, potem chomik w lagunie, chomik to byl dobry bo mnie na tyle zdenerwowal ze wyszedlem sie spytac o co chodzi I czego sie drze to sie zamknal w samochodzie I zadzwonil po dochodzeniowke hyhy
a dzisiaj "blejk karington" - mial takie zeby wyszczerzone na mnie ze chcialem go spytac o paste do zebow ale zasyczal tylko "sssssssspierdalaj!" I uciekl
gdzie oni te wszystkie filmiki wysylaja bo ja to lubie sie ogladac?

Tagi: Lada, ADAC, Olej
Źródło: forum.gazeta.pl

Test Skoda Karoq 1.5 TSI ACT DSG Style

Dodano: 08.03.2019 8:46 | 2 odsłon | 0 komentarzy


Po sukcesie rynkowym Kodiaqa czeska marka kontynuując swoją strategię zaprezentowała oficjalnie bezpośredniego następcę Yeti model Karoq. Premiera odbyła się w Sztokholmie 18 maja 2017 roku. Zaprojektowany zgodnie z nowym trendem stylistycznym marki, może ze względu na swoje kompaktowe wymiary i właściwości pochwalić się szeroko rozumianą uniwersalnością. Konstrukcja oparta została na płycie podłogowej MQB, wykorzystywanej do budowy większości pojazdów produkowanych przez koncern Volkswagen. Produkowany jest w trzech zakładach w miejscowościach Kvasiny i Mlada Boleslav (Czechy) oraz w Osnabrück (Niemcy). Nazwę swą zawdzięcza połączeniu dwóch słów "KAA’RAQ” i "RUQ”, z języka Alutiiq używanego przez przedstawicieli plemienia mieszkającego na wyspie położonej u wybrzeży Alaski, które w wolnym tłumaczeniu oznaczają „samochód” i „strzałę”.

Źródło: https:

Hyundai i40 vs Honda accord

Dodano: 01.03.2019 4:40 | 8 odsłon | 0 komentarzy

Witam,
zwracam sie do kolegow z prosba o kilka uwag/sugestii na temat obu modeli.
Zastanawiam sie na oboma.
Nie szukam pojazdu do szybkiej jazdy, zreszta interesuja mnie raczej wersje kombi, dlatego osiagi hyundai'a w wersji gdi 1.6 sa zadowalajace, honda 2.0 bedzie poruszala sie sprawniej. Interesuja mnie modele z konca produkcji a wiec 2015.
Hyundai ma w tej samej cenie duzo bogatsze wyposazenie, jest poprstu lepiej wykonczony i wygladajacy w srodku, bagaznik accorda to pomylka jest taki jak w moim civic'u i te scianki do oparcia... kanapy bez komentaza. Dodatkowo Hyundai bedzie mial jeszcze gwarancje do 2020 roku.
Nie interesuje mnie ani diesel ani LPG, standardowe uzytkowanie. Zadnego przerabianie itd.
Prosilbym o opinje i uwagi co do obu modeli lub/i inne sugestie.
Pozdrawiam

Źródło: forum.gazeta.pl

Skoda Scala - ruszyła produkcja kompaktowego modelu

Dodano: 11.02.2019 11:00 | 4 odsłon | 0 komentarzy

Skoda wyprodukowała pierwsze sztuki modelu Scala. Wstępna produkcja ruszyła w Mlada Boleslav, czyli głównej siedzibie czeskiej marki. Producent potwierdził, że nowy kompaktowy model trafi do klientów...

Tagi: Lada, Skoda
Źródło: www.v10.pl

Boje sie o SOP...

Dodano: 11.02.2019 4:40 | 13 odsłon | 0 komentarzy


.... wyglada na to, ze samochody zaczynaja sie obecnej wladzy konczyc...
Co to bedzie jak trzeba bedzie zaczac z buta latac w tym kraju, gdzie narod wredny w 50%?
--
Pozdrawiam,
galtom
"If everything seems under control, you're not going fast enough." - Mario Andretti

Tagi: Aro, Lada
Źródło: forum.gazeta.pl

Pytania podstawowe przed wyjazdem za granice...

Dodano: 09.02.2019 4:40 | 6 odsłon | 0 komentarzy

...bo jak co rok nie pamietam szczegolow.
A jakos wole sie upewnić nim rusze w trase.
Tu takie szacowne grono, ze co chwile ktos fruwa fura za granica.
1. Mam druk OC z HDI - taki śmieszny swistek co sam sobie drukowalem jak przyszedl mailem.
Nic tam "po obcemu". Czy to wystarcza jako potwierdzenie posiadania ubezpieczenia OC czy mam miec cos jeszcze? Bo to troche wyglada jakby ktos sam sobie w domu takie OC napisał...
2. Jakie wyposażenie (4 pasazerow) muszę mieć w aucie na drogę do Włoch przez Czechy i Austrie?
--
Pozdrawiam,
galtom
"When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"

Tagi: Austin, Lada
Źródło: forum.gazeta.pl

Cisienie w oponach - na nudne i mokre dni

Dodano: 31.01.2019 4:41 | 7 odsłon | 0 komentarzy

Sa jakies zasady co do pomiaru cisnienia w zaleznosci od temperatury na zewnatrz?
Moje opony powinny byc pompowane do 2.1.
Teraz jest zimno. Wiec moje 2.1 na pewno juz 2.1 nie jest (zakladajac, ze nie uchodzi szyko tylko sie kurczy).
Czy moze sprawdzac ciesnienie nie na "zimnych" kolach tylko po jezdzie...
W lecie tez klopot - bo jak sprawdzimy cisnienie przy +20... kilka dni pozniej zrobi sie +30 a my w trasne to moze jedziemy na oponach ze zbyt duzym cisnieniem?
Jak sobie z tym dziadowie w Syrenkach radzili? ;-)
--
Pozdrawiam,
galtom
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary - that's what gets you." - Jeremy Clarkson

Źródło: forum.gazeta.pl

Polscy kierowcy są beznadziejni

Dodano: 31.01.2019 4:41 | 11 odsłon | 0 komentarzy

Z balkonu widzę ulicę.
Wzdłuż ulicy miejsca parkingowe - nowka sztuka. Wystarczy rownolegle (do ulicy) zaparkować.
Jak jest pusto, luz.
Ale nie daj boze, jak stoi kilka aut.
Albo jelonki wejzdzaja przodem... pol auta na chodniku i potem rzezbienie, przod/tyl/przod/tyl zeby wyrownac...
Albo wjazd przodem na skos, zablokowanie chodnika i olanie sprawy - przeciez mandatu nikt u nas za to nie daje.
Sa tez odwazniejsci, co probuja czasem rownoleglego parkowania tylem... to dopiero jest komedia do ogladania.
8 na 10 po 2-3 probach rezygnuje i szuka innego miejsca, momo ze zwykle luka ma wielkosci ponad 1,5 dlugosci ich auta.
Zapierdzielac na wprost to wszyscy Mistrzowie Kierownicy potrafia. Ale jak przycodzi do parkowania to sie okazuje, ze wiekszosc kierowcow sobie nie radzi.
Co to bedzie jak aut bedzie jeszcze wiecej, luki mniejsze (parkowanie na zderzak, czyli norma w duzym miescie) i pojawia sie w koncu sluzby pilnujace "jakosci" parkowania.
Troche sie dziwie miastom - kasa lezy na ulicy - ze wlasnie porzadne parkowanie nie jest egzekwowane. Stoisz krzywo, byle jak, na liniach, zajmujesz wiecej niz swoje miejsce - mandat/oplata porzadkowa powinna byc od razu.
Tego powinni pilnowac ludzie od oplat parkingowych w miescie (u nas sa).
Pieniadze parkuja na ulicy i nikt ich nie chce.
--
Pozdrawiam,
galtom
"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin

Tagi: Lada, Mandat
Źródło: forum.gazeta.pl

Sprzedaż auta. Jak najlepiej?

Dodano: 23.01.2019 4:40 | 10 odsłon | 0 komentarzy

Mamy samochód do sprzedania.
Co robimy?
Macie swoje sposoby i spostrzeżenia?
Moja ścieżka, ani lepsza ani gorsza od innych:
Myję auto i poleruję. Czyszczę wewnątrz, usuwam wszystkie prywatne przedmioty...
Jadę pod salon, robię zdjęcia pod salonem, żeby było logo widoczne (w opisie zaznaczam, że oferta prywatna, ale zdjęcie spod salonu zaprwnia 3xwięcej ogladających)
Dokładnie opisuję, dołączam zdjęcie kluczyków, dowodu rejestracyjnego, pliku faktur z warsztatu...
Wystawiam na allegro z ceną wyższą o 5% od oczekiwanej. Zgadzam się na badania w serwisach, pomiary lakieru itp... Jeśli po 5 dniach, tygodniu są same telefony a brakuje oglądających, koryguję cenę w dół. Sprzedaję pierwszemu zdecydowanemu.
Nigdy nie sprzedawałem dłużej niż 14 dni.
A Wy?
Macie swoje patenty?
--
YCDSOYA

Tagi: Lada
Źródło: forum.gazeta.pl

Starsze wiadomości »
reklama

Copyright © 2008-2019 web-auto.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone